Känner mig kränkt! :/

Idag på jobbet skulle jag fråga en kollega en sak.

Började meningen med -Har du pratat med..... Blev avbruten med en höjd hand och repliken -Nej!

Försökte avsluta min mening men blev avbruten igen med följande svar:
-Har jag sagt nej, så menarjag nej. ???? Blev helt ställd! Gick in på toaletten och grät! :/

När jag kom ut från toaletten igen frågade en kollega vad som hade hänt.

Givetvis började jag gråta igen!

Har ingen aning om varför han reagerade som han gjorde.

Och om han har något problem med mig så tycker jag att han kunde ta upp det med mig i så fall!

Att jag sedan dessutom inte vet hur det ser ut för mig i höst gör ju inte saken bättre. :/

Jag känner mig väldigt låg idag, och är inte på något vidare humör!

 

H ringde dock och vi pratade en stund! Tack gumman för att du finns! Älskar dig! <3

 

Hoppas att du har en bätte dag än mig!?


Ha det bäst!

Tjing!


Hade den svarta telefonen innan men har nu tagit över min svärmors rödrosa istället
då min hade ramlat i golvet och marken lite för många gånger! :/


Kommentarer
Postat av: krillan

huvva då gumman <3 Skaka av dig det genast!

2010-06-14 @ 20:08:42
URL: http://krillanitis.blogg.se/
Postat av: Maria T

Men vilken kollega!!!! Du skulle blivit rosenrasande istället och satt honom på plats: "Om jag ställer en fråga, så ställer jag en fråga!"

Stå på dig gumman!!!! Kramar!

2010-06-15 @ 18:33:45
URL: http://www.markazits.com
Postat av: Annika

Blir så ledsen när jag läser detta, man undrar varför det ska behöva hända. Ta inte till dig detta utan sträck på dig och gå vidare.

Kram Annika

2010-06-19 @ 00:35:23
URL: http://svartahusets.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0