Har städat i mitt förflutna idag! :D

Idag har min lillasyster varit här hemma hos oss! :D
Vi har gått igenom en massa lådor från vår mormor och pappa.

Rensat och sorterat sakerna som ska sparas, säljas eller kastas!
Tänkte ha en loppis här hemma på gårdsplanen någon gång i sommar!

Vi grillade lax och fläskotletter till middag,
till det blev det pommes och sallad! :)

Annars så har helgen varit ganska lugn.
Hade önskat att jag hade fått mer gjort
men jag har iallfall kommit igång litegrann.

Har försökt rensa ogräs på framsidan.
Vi har singel där men den är full av
maskrosor, groblad, gräs m.m. :/

Måste kolla potatis och morotslandet imorgon!

Ha det bäst!

Tjing!


Jag är sugen på riktiga jordgubbar!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0