A walk down memorylane! :)

Syrran var här igår och hon hade med sig en hel blå "Ikeapåse". :D
Massor med kläder som hon hade rensat ur sin garderob.
En hel del av kläderna hade hon inte ens använt.

Så nu har jag en massa "nya" kläder! :D

Vi var gick även igenom en del lådor från mormor.
Hittade många saker som jag har minnen av
ifrån när jag var liten. :D

Idag hade jag på mig en av kjolarna, en blus
och en kofta som jag fick igår av syrran.
Fick många positiva kommentarer på jobbet! :)

Hoppas att du har en bra fredag
och att du får en bra helg!

Ha det bäst!

Tjing!


Får se om jag hinner virka något i helgen! ;)


Kommentarer
Postat av: krillan

blev nyfiken på kläderna nu ;) när du fick så många komplimanger måste de ju ha varit en hit :D

2010-06-04 @ 23:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0