Min mat idag i bilder! ;)

Känner mig riktigt duktig idag vad det gäller maten.
Motionen är det tyvärr lite si och så med än så länge

Till frukost idag åt jag fiberhavregrynsgröt med russin och mjölk!



Jag gillar att äta gröt på morgonen eftersom det håller mig mätt en stund.
Åt även en grov macka med ett kokt ägg på och drack en mugg rött the med mjölk.


Till lunch visste jag inte vad jag skulle äta. Kom dock att tänka på
att vi hade handlat en del frukt och grönsaker igår. :)



Samiskt rökt skinka, canteloupe melon, gurka, gul paprika,
nektarin, avokado, ett kokt ägg och stekt haloumi. MUMS!!
Drack vatten till maten!

Ändrade lite på inställningarna på mobilkameran. Mycket bättre bild! :)

Nu har jag druckit en kopp kaffe med mjölk!

I kväll blir det hemgjord pizza med 10% ost! MUMS! :)

Vi har planer på att sova i vårt tält i natt, står uppställt i vår trädgård.
Men storebror lyckades att ta sönder det ännu mer,
det blev en reva i tältduken förra sommaren.

Ha det bäst!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0