Min dag i bilder! :)

Idag har jag varit hemma med sönerna. :)

Har bakat bullar, tvättat och städat m.m.


Rågsiktsbullar med lin och sesamfrön! MUMS!!! ;)



Mitt på dagen kom maken hem med en överraskningspresent till mig! :D


Han hade varit hos min syster och köpt detta
vackra hängsmycke i silver! :)





Här är en bättre bild på min tåring som jag köpte på marknaden! :)
 



Hittade några "violer" i singeln på framsidan av huset.
Tyckte de var fina så jag drog upp dem och planterade
dem i en kruka och ställde på "utebordet".



"Violerna" jag planterade i en kruka! :) Hoppas att blommorna överlever!



Har lånat makens mobilkamera idag! Därav de skapare bilderna! :D


Ha det bäst!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Krillan

jättebra bilder blev det ;) ser ut som du haft en skön och effektiv dag ;)

2010-07-19 @ 23:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0