Fruntimmersveckan! :)

Vet inte vad som har hänt? ;)

Igår fick jag ett halsband och idag tre böcker! :)


             
Stora Vitlöksboken, Laga god mat med lite kolhydrater och Snickra till köket! :)
Bilderna är lånade från nätet!


Ingen blir gladare än jag men jag är lite chockad bara.

Tack älskling! :)


Får väl se om jag delar med mig av några
recept efterhandsom jag provar dem!? ;)



Idag har jag även gjort en beställning på en
helårsprenumeration på MåBra tidningen! :)
Som premie får jag ett "velourset" i cerise. :D


Har lånat bilden på Aller Medias hemsida!



Hoppas att du får en bra dag!

Ha det bäst!

Tjing!



Hej igen!

Glömde ju att berätta att jag igår la mitt
första bud på något på Tradera.



John Seymours bok Självhushållning! :)
Vill ha, vill ha, vill ha! ;)

Smell you later! :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0