Facin the truth! :/

Ställde mig på vågen idag för första
gången på väldigt länge.

Siffrorna som mötte mig i displayen
var allt annat än roliga!

Jag väger idag 99.3 kg!!!!!

Så nu börjar mitt "nya" liv!!

Jag ska äta "rätt" och motionera!

Kommer att redovisa vad jag äter
här i bloggen och hur mycket
jag motionerar!

Jag lovade mig själv för ca 5 år sedan
att jag aldrig skulle väga så här mycket igen.
Men nu gör jag det så då är det bara att
göra något åt det!!!

Wish me luck!

Ha det bäst!

Tjing!


De här skorna SKA användas i höst!!!!



Nu har jag ätit frukost.
Det blev två wasa sport knäckebröd med
lite mellanbregott och skinka.
Åt även två små conference päron.
Dricker "svag" hemgjord fläderblomssaft!

Nu återstår bara resten av dagen!  

Jag har hittills idag gått hela 421 steg! :p

En bra början på dagen i matväg iallafall! ;)




Hej igen!
Till lunch idag testade jag att äta kirskål.
Stekte lite vitlök i lite smör, tillsatte 4 kokta potatisar och kirskål.
Stekte alltsammans en stund och kryddade med salt och peppar.
Hade lite lätt creme fraice med limepeppar i till oxå.

Drack vatten med lite fläderblomssaft i.

Så maten är på rätt väg.

Har nu gått 988 steg idag..

Ska gå ut och försöka pumpa upp poolen.

Har lovat försöka fixa den innan maken kommer hem.

Vi ses! ;)

Ha det bäst!

Tjing!


Stekt potatis, vitlök, kirskål och lätt creme fraice! Mums! :)





Hejsan hoppsan!
Nu är klockan 19.29 och vi har ätit middag! :)
I kväll blev det fullkornsspagetti med
thailändsk köttgryta.

I grytan hade jag, bambuskott, minimajs, köttet från
1 fläskkotlett, en bit grillad oxfilé, riven färsk ingefära och vitlök,
citronsaft, kokosmjölk, 1 köttbuljongtärning och limepeppar.

Till maten drack vi fläderblomssaft! :D

Har även druckit en stor kopp kaffe med mjölk.
Åt några frysta jordgubbar och björnbär till! ;)

Är supernöjd med maten under hela dagen! :)

Har tyvärr inte blivit någon motion idag.
Räknaren står på 1718 steg idag.

Imorgon har jag tänkt ställa mig lite på Crosstrainern.

Hoppas att du får en skön kväll!

Ha det bäst!

Tjing!


Gillar verkligen de här handskarna! :)
Kanske ska unna mig dem när jag har lite mer pengar!?



Kommentarer
Postat av: krillan

så fina tår gums :D

2010-07-16 @ 17:56:30
Postat av: Anonym

tånaglar menar jag och ring!! :D

2010-07-16 @ 17:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0