De senaste dagarna...

...har jag rensat ogräs, gjort fläderblomssaft,
kokat rabarbermarmelad, haft främmande från norr,
gosat med maken och sönerna,
tvättat X-antal maskiner tvätt m.m.

Imorgon åker vi tillbaka till sommarstugan
för en dryg veckas semester. :D

Det blev 9 burkar marmelad och
6 liter fläderblomssaft! :D

Snart är det nog oxå dax att skörda krusbären! :)

Ska se om hallonen är mogna uppe i
stugan när jag kommer dit imorgon! :)

Annars så hoppas jag att vi kommer ut
och fiska lite oxå! :)

Hoppas att du har det bra?

Ha det bäst!

Tjing!


Den här bilden tog jag förra sommaren när jag gjorde fläderblomssaft! :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Nu blir jag så sugen på fläderblomssaft... skulle smaka bra i värmen:)

Kram Annika

2010-07-12 @ 12:59:25
URL: http://svartahusets.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0