Vilken berg och dalbana! :/

De senaste dagarna har verkligen varit en berg och dalbana! :/
Ena dagen har jag mått hyffsat bra och nästa inget vidare.
I natt som varit har jag nästan inte sovit någonting! :(
Men det kan ju förklaras med att jag hade min intervju idag!

Det känns som om det gick ganska bra. :)
Det var både rektor och biträdande rektor som intervjuade mig!
Två mycket trevliga kvinnor! :)
Rektorn lite äldre och biträdande ungefär i min ålder.
Den sistnämnda var bildlärare i botten. :)

Skolan är inte så stor, ca 250 elever.
Om jag kommer att få tjänsten kommer jag även ha elever
från en annan skola som har 150 elever.
Tjänsten är på 75% vilket jag tycker känns ganska lagom så här i början.

Det som talar emot att jag ska få tjänsten är det faktum att jag
inte har avslutat min utbildning.
Det som jag tror talar för mig är att de tyckte att
jag hade samma tankar kring vad slöjden bör
vara som de har på skolan! :D

Så nu får jag gå och vänta på beskedet
som kommer att komma i början av nästa vecka.
Om jag får tjänsten kommer jag att börja senast 1/2 ev tidigare. :)

Tack alla ni som har kommenterat här i bloggen och önskat mig lycka till! :)

Ledsen att jag varit dålig på att skriva! :/
Ha inte haft varken lust eller ork!

Tror att det kommer att bli en stor skillnad om jag
skulle få jobbet! :)

Hoppas att du kommer att få en bra helg!

Ha det bäst!

Tjing!


Har börjat använda min spikmatta nu! :)
Ligger på den ca 10 minuter varje kväll innan jag somnar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0