I am back again! ;)

Ledsen att jag inte bloggat på ett tag! :/
Har inte haft lust!

Har börjat mitt nya jobb nu och igår och idag
har jag varit själv.
Det känns helt ok, men en av klasserna
igår var verkligen allt annat än trevliga. :/

Tycker att jag hanterade situationen bra
och jag känner mig stolt över hur jag agerade. :)

Att pendla när det är snöstorm är ingen höjdare! :/
Att de dessutom bygger om Malmö Central
gör ju inte saken bättre.

Vissa dagar kan man vara glad om man kommer i tid till jobbet.
Eller att man kommer hem i vettig tid.
Förseningar är något som är vardagsmat för mig!

Annars är allt ganska bra just nu. :)
Jag mår bättre psykiskt än vad jag har gjort på länge! :)

Hoppas att du har det bra?

Ha det bäst!

Tjing!


Så mycket snö och kallt minns jag inte
att vi har haft på minst 30 år i Skåne.
Jag trvis men jag önskade att de vore bättre
på att röja undan snön här nere! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0