Senaste veckan i bilder! :)

I lördags körde vi hem från stugan för att
fira min lillasysters födelsedag. :)

Det var mulet väder när vi lämnade Blekinge skärgård
men när vi kom ner till Skåne var det varmare och sol! :)

Regnet hängde i luften hela kvällen och det kom några
små stänk men vi kunde sitta ute hela kvällen! :)

Efter en vecka i stugan har vi haft flera underbara dagar. :)

Här kommer lite bilder från förra veckan! ;)

  
Torskar som min farbror och hans sonson fiskat
och rensad gädda som maken fick på kastspö. :)

  
Björnbärssnår på ön och hallon och blåbär som vi plockat i skogen.

Nu börjar jag snart jobba igen och sönerna börjar skolan. :)

Tänk att min yngste son ska börja förskoleklass och hans storebror börjar 2:an. :)

Hoppas att du har haft en skön sommar?

Det har jag! :D

Ha det bäst!

Tjing!


Så här vackert kan det vara på kvällarna i skärgården! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0