För många tankar i huvudet! :/

Kan inte sova! :/

Dels beror det säkert på att jag somnade på soffan innan idag.
Men oxå på att jag har för många tankar i huvudet! :/

Nytt jobb
Nytt hus
Uppsatsen
Ekonomin
Min vikt
m.m.

My head spins right round baby right round......

:/

Har förresten fyndat idag! :)
Var inne på Erikshjälpen idag och hittade ett set med
linne, kjol och skjortkavaj att ha på bröllopet!

Nöjd! :D


Ska strax testa och sova igen!

Ha det bäst!

Tjing!


Ska gå ut i trädgården imorgon och kolla om jag hittar mer vinbär och krusbär.


Kommentarer
Postat av: Maria T

Du ska se att allt faller på plats ordentligt med tiden. Oroa dig inte - du klarar det mesta. Så roligt att få gå på bröllop. Kramar!

2010-08-12 @ 07:09:02
URL: http://www.markazits.com
Postat av: Krillan

vaddå nytt hus? ska ni flytta?

2010-08-12 @ 16:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0