Funderingar!

Har funderat en hel del de senaste dagarna.

Bl.a. vad det är som gör att jag skjuter upp så mycket till morgondagen?

Något jag dock vet är att det är väldigt bra att jag har fått ett jobb.

Fick ett erbjudande idag från Telia om att "byta" telefon.


En Nokia 6700 Slide

Ganska snygg om jag får säga det själv.

Men det verkar som om jag bara kan få den i Petrol eller Silver.


Nokia 6700 Slide

Skulle helst vilja ha den i lila som ovan.

Tål att tänkas på! Hmmmm! ;)

Köpte förresten batteri till min stegräknare igår.

Idag har jag hittills gått 6337. :)

Målet är 10 000 steg om dagen eller 70 000 steg i veckan.

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillan

PETROL ÄR ASSNYGGT ;)

2010-04-07 @ 20:21:10
URL: http://krillanitis.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag ahde valt petrol... "lide" snygg ju :-)

2010-04-17 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0