Surdegsbröd och funderingar! :)

I köket står en burk med början på en surdegskultur! :)

Jag är ganska nyligen hemkommen från jobbet, jobbade 16-21 idag. Cyklingen hem kändes en hel del i benen.

Funderar på att fara och träna imorgon då jag inte har några lektioner.

Annars så försöker jag förbereda mig på att jag ska ut på praktik på tisdag. Ska vara ute i 4 veckor och 4 dagar. :) Försöker att få tag i min handledare så att jag kan få reda på mitt schema för de närmaste 5 veckorna.

Känner mig lite lagom trött så jag ska nog försöka att inte vara vaken allt för länge i kväll!

Ha det bäst!

Tjing!

Receptet har vi hittat på receptfavoriter.se


Kanske ska gå ut i skogen och se om jag hittar lite svamp!? ;)

Kommentarer
Postat av: Liw

Åh, gott med surdegsbröd :) FÅr se om jag drar igång ett brödbak, kernell och colnerud är inte de roligaste att läsa en fredag :(



Jag har provat att ta det lugnare, inte promenera och så, men då får jag bara ondare fast i ryggen, när jag promenerar är det mer foglossningarna som blir onda, men i skogen går det faktiskt mycket bättre än på asfalt så jag kommer hålla mig till skogs så mycket det bara går :)



Hoppas CK3 är snäll med dig, Ck2 är faktiskt ganska bra, men det kanske beror på att min Basgrupp är kanon!



kram kram och trevlig helg!

2009-09-18 @ 11:38:38
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0