Omställning!

Jag har åkt ifrån min man och mina två söner för att läsa min sista termin på Umeå Universitet. Det flesta jag pratat med fattar inte hur jag orkar vara borta från maken och barnen. Det fattar inte jag heller men just nu känns det ganska ok.

Det är så mycket som händer just nu så jag har liksom inte tid att känna efter hur det känns. Mycket i skolan, jag har jobbat och sen bor jag inneboende hos min väninna och hennes sambo.

Just nu är jag på jobbet. Jobbar som personlig assistent och min "brukare" ligger och sover. :)

Har inte orkat blogga de senaste dagarna. Dessutom har det varit en massa strul med blogg.se. :(

Hoppas att du har haft en bra vecka så här långt?

Jag började väga mig igen i måndags efter flera månader utan en våg. Efter sommarens utsvävningar vägde jag i måndags 89,4 kilo. Det är bara att gilla läget! Ska bli spännande att se vad vågen visar på måndag.

Ha det bäst!

Tjing!


Jag äter av äppelmoset till min havregrynsgröt på mornarna! :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! Nu är vinnarna i te-tävlingen presenterade i min blogg, kika in om du hade turen med dig!?

Delta gärna i mina 3 andra pågående tävlingar, presentkort på leksaker, ljusstakar och presentkort på barnkläder/saker står på spel! Ha en trevlig helg! Lycka till! :)

2009-09-04 @ 21:58:30
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Maria T

Men vännen... Du vet att det är tidsbegränsat och att allt snart är tillbaka till det normala igen. Du ska se att tiden kommer att gå mycket fortare än du tror. Finns alltid en kopp kaffe att hämta här på Biologigränd också om du känner att du vill ha sällskap. kramar

2009-09-06 @ 10:16:45
URL: http://markazits.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0