Jag är med i en tävling! :)


Bilden har jag lånat från Englas blogg!

Som ni alla vet som känner mig så har maken, jag och sönerna bott i Umeå i nästan 6 år. Under de sex åren har vi i stort sett inte haft någon möjlighet att få barnvakt vilket i sin tur har inneburit att vi inte har haft så mycket egen tid tillsammans.

Att jag under alla åren har varit antingen mammaledig eller pluggat har gjort att vår ekonomi har varit allt annat än god. Vi kom aldrig iväg på någon "smekmånad" efter vårt bröllop för snart 7 år sedan. Och i april nästa år har vi varit tillsammans i 10 år.

Just nu är jag i Umeå själv (vi flyttade hem till Skåne i sommar) för att avsluta mina studier. Det innebär att jag och maken och sönerna inte kommer att ses förrän i mitten av november. :(

Att vinna resan till Gotland hade varit helt underbart med tanke på att jag aldrig varit där och att det hade varit som en liten försenad "smekmånad"/bröllopsresa och även ett sätt att fira vårt 10 års jubileum. Det  hade varit helt fantastiskt!

Jag hoppas på tur och att det blir jag som vinner resan till Gotland!

Om du oxå skulle vilja försöka vinna resan kan du gå in på Englas Showroom och försöka! ;)

Lycka till!

Tjing!






Kommentarer
Postat av: Maria Ta

Hoppas du vinner! Jag tänker inte tävla och därmed riskera att minska chanserna för dig. :) Håller tummar! kram gumman

2009-09-17 @ 07:19:15
URL: http://markazits.blogspot.com
Postat av: Pia

Kan bara hålla med din vän ovanför,jag vill inte heller tävla ifall det minskar dina chanser!

Klart du vinner,det skulle vara skoj för er att få komma i väg! Så värdiga vinnare får man leta efter!

Tummarna hålls för dig/er!



Kram Pia

2009-09-17 @ 08:10:26
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0