Vintern är här!


I alla fall om man kollar på termometern och även i kalendern.
Det är 1 november på söndag!
Är det fler än jag som undrar vars oktober tog vägen?



Så vackert! :)

Jag bokade min hemresa här om dagen! :D Jag längtar så mycket efter mina söner att det gör ont inuti! :S
Trodde inte att det var möjligt att sakna någon så mycket! :(
Men nu är det snart dax att fara! :)

Har inte gjort något vettigt idag! :( Om man inte räknar att jag har varit hemma med K:s barn som är sjuka.
Men de sköter ju sig själva. ;) Har i och för sig tvättat och hängt två maskiner tvätt.
Stekt pannkakor till lunch och fyllt och satt igång diskmaskinen. :)
Men jag har inte jobbat något med mitt skolarbete. :(

Ska sätta mig och läsa när jag kommer till jobbet idag, kommer inte att slå på datorn. :p
I helgen måste jag plugga musikteori. Har resttenta nästa fredag den 6/11. :S

Imorgon ska jag fara till A-T och hjälpa henne att tvätta och städa.

Om en timme är det dax att fara på jobbet. Jobbar 16-21 även idag!

Hoppas att du har en bra dag!

Tjing!

P.S. Nu är naglarna blå! :p D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0