Nu är jag riktigt irriterad! :(

Jag vet inte om det är på mig själv eller lärarna på Univ. Jag har varit ute på praktik nu under 5 veckor och i stort sett varje dag har jag gått in på Univ. hemsida för att kolla om schemat för nästa kurs har lagts dit.
Nu fick jag reda på idag när jag ringde att jag kollat på fel sida. :(

När jag nu kollade på "rätt" sida hittar jag inget schema där heller! :/

Jag blir så less!!!!!

Annars har dagen varit trevlig, blev bjuden på lunch av min handledare. :)
Vi åt en god lunch på Östra gymnasiets restaurangskola. :D
Jag åt ugnsbakad lax med potatistårta och paprikasås! :)

Hoppas att du har haft en bra dag?

Tjing!


Ska ta mig ett varmt bad i kväll och sova lääänge! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0