Nagellack, sjuka barn och tvätt!

NAIL POLISH by H&M Enchantress Emma

(bilden är lånad från nätet)

 

Sitter framför datorn och funderar på att måla mina naglar med lacket du ser på bilden ovanför!

Tog bort det svarta nagellacket som jag målade på igår då det inte blev så bra. :/

 

Är hemma idag igen med K:s äldsta och yngsta som är sjuka.

Har tyvärr inte skrivit något idag. :( Men jag har iallafall snart tvättat två maskiner tvätt! :)

 

Jobbar 16-21 idag igen! Fick skjuts både till och hem från jobbet igår av A-T, tack vännen! :D

Hon har även lovat att skjutsa mig till flygplatsen den 9/11 då jag flyger ner till Skåne! :D

Pratade med min lillasyster idag som har lovat att hämta mig på Sturup! :D

 

Upptäckte här om dagen att jag hade föresenade böcker som skulle ha lämnats tillbaka till Biblioteket! :/

Så jag kommer att få betala en del förseningsavgift! :/

 

Annars så känns dagen helt ok, fick sova tills 8.15 idag. Ställde ingen klocka men vaknade av mig själv då! :)

 

Vi har strålande sol idag och någon minusgrad! :)

 

Hoppas att du får en bra dag idag!

 

Ha det bäst!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Maria T

Snyggt! Du verkar ha haft en hektisk vecka! Ses vännen! :) Kram!

2009-10-29 @ 19:33:44
URL: http://blogg.tauson.net
Postat av: Maria T

Tillägg: Dottern sa: "Coolt! Ascoolt!" då hon kikade över min rygg när jag satt vid datorn. Måste visst åka på Åhlens och kolla nagellacksutbudet till veckan! :)

2009-10-29 @ 19:35:37
URL: http://blogg.tauson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0