Min present till mig själv och andra! :D





När maken och jag var på stan i lördags hittade jag det här underbara

armbandet och halsbandet i Pilgrims affär!

Bilden är lånad från nätet!

Smycket säljs till förmån för Läkare utan gränser.

Denna höst är smycket som säljs till förmån för Läkare utan Gränser ett set bestående av halsband och armband, specialdesignat av singer/song writer Katie Melua.

För varje smycke som säljs så kan Läkare utan Gränser t ex:

Bota 15 personer som lider av kolera eller
Förse 37 personer med medicin under en månad eller
Behandla 32 personer som lider av menigitis eller
Förse ett hiv-smittat barn med medicin under mer än 2 månader eller
Bota 20 personer från Malaria.

Om du vill se en bättre bild på smycket kan du gå till den här hemsidan
och klicka på smyckena så forstoras bilden.
Hoppas att du har haft en bra kväll!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0