Många tankar snurrar i mitt huvud! :S

Jag sitter framför datorn och har tv:n på i bakgrunden. Några tända ljus står på bordet och jag är ensam hemma. Har jobbat idag 7-16 och börjar jobba imorgon bitti kl 9.

Det var riktigt kallt när jag cyklade till jobbet i morse och när jag kom till jobbet fick jag se att det var en dryg minusgrad. :/

Jag har inte gjort särskillt mycket sedan jag kom hem, ätit lite mat och lite lördagsgodis, kollat lite på tv och surfat! ;)

Jag känner mig både ensam men samtidigt känns det ganska skönt med tanke på att jag måste sova och jobba i helgen.

Jag saknar min familj och det livet jag lämnade i Skåne för drygt 1 månad sedan. :( Men jag klarar av det genom att jag pratar med dem var och varannan dag. Dessutom så bloggar min man så jag kan läsa lite om hur han och sönerna har det. :)

Jag har varit ute på min praktik i 2 veckor nu och har 3 veckor kvar. Jag trivs mycket bra på min praktikplats och det känns skönt att vara där man trivs. :)

Ska kolla på Körslaget i kväll har jag tänkt! Sen blir det sängen för mig!

Ha en skön kväll och en fortsatt trevlig helg!

Ha det bäst!

Tjing!


Funderar på att plocka lite äpplen imorgon och koka mer saft! :)

Kommentarer
Postat av: Liw

Förstår att du saknar familjen :(



Skönt att du trivs på praktiken och att allt går bra:)



Jo vi tog oss iväg och har fyndat, bilder på väg upp nu :)

kram

2009-10-04 @ 14:51:54
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0