Lite bilder! :)

Renkött                        Grönsaker                Köttgryta med mos

Var hos A igår, jag skulle baka, hon fyller år på söndag.
Vi lagade renköttsgryta med mandelpotatismos:)
Rulltårtan som jag bakade blev inte så bra. :(

Senare på kvällen skulle hon lägga nagalar, jag blev som sugen så jag la naglar jag oxå! :D


Lösnaglar med lila nagellack!

Nu har jag bara en vecka kvar av praktiken! Det har gått jättefort!
Ska jobba hela helgen, 7-16 på lördag och 9-21 på söndag.

Hoppas att du har haft en bra dag!
Ha det bäst!
Tjing!




Kommentarer
Postat av: Maria T

Snygga naglar! Önskar jag hade sådana jag också. Har alldeles fel sorts naglar för sådant. Nörd-naglar...! :)

2009-10-16 @ 07:32:22
URL: http://blogg.tauson.net
Postat av: puss

snygga naglar ;)

2009-10-16 @ 07:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0