Jag längtar!

Nu är det bara 4 dagar kvar tills maken kommmer hit! :D


Underbar bild! :)

På fredag efter kl 14 har vi tilgång till hotellrummet och sedan måste vi checka ut senast kl 12 på söndag!

Det känns så oerhört lyxigt att få en hel helg tillsammans på hotell! :D

Visst skulle jag vilja att grabbarna oxå följde med upp men samtidigt
känns det skönt att få en helg helt för oss själva! :)

Helgen som varit har varit väldigt energislukande! :S
Jag har gett mycket men tyvärr inte fått så mycket tillbaka! :(

Nu gäller det att ladda batterierna inför nästa helg så i kväll ska jag ligga i sängen senast 22.00. :p

Hoppas att du har det bra?

Ha det bäst!

Tjing!


Supesnyggt hängsmycke! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

KÄRLEK Underbart!

Så härligt för er att bara få rå om varandra!



Hoppas du laddat batterierna lite,tänker på dig vännen!



Kram kram

2009-10-20 @ 18:00:31
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0