Grooming! ;)

Sitter framför datorn och tv:n och epilerar benen. :p Det känns men gör inte så ont som jag trodde det skulle göra! ;)

Ska snart ta ett bad! :D

Funderar på att fixa naglarna oxå. Tånaglarna är redan röda! :D

Skulle verkligen behöva klippa mig men har för tillfället inte råd! :(

Blev väckt i morse vid halv åtta då K:s barn väckte mig. Men jag flyttade in i hennes säng och lyckades somna om och sov tills 11.20. :D Så länge har jag inte sovit på lääääänge! Att jag var vaken tills kl 01.20 typ i natt kan ju oxå förklara saken! ;)

Hoppas att du har en bra dag!? Och att du får en bra helg!

Ha det bäst!

Tjing!


Upptäckte att jag har ett nästan likadant hjärta i ett halsband som jag fick av min syster för något år sedan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0