Gräsänka och jobb i helgen!

Sitter ensam med tända ljus, datorn och Idol på tv:n. :) Combon och hennes barn är iväg i helgen.

Jag ska gå och lägga mig tidigt i kväll då jag jobbar 7-16 imorgon. Jobbar även på söndag 9-21 (med 4 timmars rast). :S


Crepés med vitkålssallad! :)

I kväll åt jag crepés med vitkålssallad och guacamole. Hade rostbiff, fetaost, coctailtomter och riven ost i crepésen. :) Gjorde en vitkålssallad med majs och coctailtomater till. Efter maten tog jag en kopp kaffe med en bit äppelkaka till. ;)

Hoppas att du har haft en bra vecka?!
Jag har haft en bra vecka och hoppas på att helgen oxå kommer att bli bra!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack fina vännen för alla dina stödjande och goa kommentarer både i min blogg och för övrigt! Det värmer så ska du veta,förlåt om jag inte alltid svar men det har varit mycket nu som du vet....men det betyder inte att du är bortglömd!

Ville bara att du skulle veta!

Kram Pia

2009-10-03 @ 11:11:32
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0