Ekologisk "feber"! :p

Jag var och handlade lite idag vilket resulterade i diverse ekologiska produkter
som fann sin väg ner i min korg. :D

Jag handlade krav bananer, ekologisk mellanmjölk, ekologiska degestivekex och ekologiskt bregott!
Jag köpte även lokalproducerad ost!


Mjölk                        Kex                        Smör


Jag cyklar till skolan och jobbet och de senaste dagarna så har jag varit iskall om min stackars rumpa när jag kommit fram. Funderade här om dagen på om jag skulle ta och sy mig ett cykelsadelskydd.
Så idag gjorde jag det! :)


Mitt egenhändigt sydda cykelsadelskydd som jag testade i kväll! :D

Sov gott när du kommer så långt!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0