Jag känner mig vilsen i min egen värld! :S

Sitter hemma hos K och har tittat på film fast att jag borde plugga. :(
Jag känner mig så oerhört splittrad att jag blir tokig!

Har så mycket att göra att jag inte gör någonting! :S

Imorgon ska jag ha läst en avhandling. :( Tur att jag inte börjar förrän kl 13. :p

Har värsta ångesten för musikteoritentan som jag har på fredag!

Men det är nog bara att bita ihop och gilla läget?!

Hoppas att du har haft en bra helg?!

Ha det bäst!

Tjing!


Min lilla systers hund Folke! Visst är han söt? ;)

Kommentarer
Postat av: Maria T

Åhhhh! Cavalier!!!! gillar Ha en bra dag! :)

2009-11-02 @ 07:36:57
URL: http://blogg.tauson.net
Postat av: Pia

Hej vännen!



Tittar in och inser att jag missat massor av inlägg,fy på mig!!



Jag beundrar dig som gör det bästa av alla situationer!

Du klarar detta galant och snart snart snart får du gosa med din underbara familj i gen!



Kram kram

2009-11-02 @ 08:32:49
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0