Jag känner mig som vädret utanför mitt fönster! :(


Vilka färger! :) Valde bilden för att pigga upp mig själv och kanske dig oxå! :p

Läste precis L:s blogg där hon skrev om att allt är grått idag! Jag är benägen att hålla med.
Det regnar utanför mitt fönster och jag känner mig oerhört less på allt! :(

Hoppas att jag kan ta mig i kragen och komma iväg till skolan!?

Men först ska det läsas en avhandling. Eller snarare skummas en avhandling.
Jag har valt en om Barn i behov av särskillt stöd.
Det var inte lätt att hitta någon i ett ämne som jag kände tilltalade mig.
Vill ju inte sitta och läsa något som jag tycker är ointressant för då blir det ju bara ännu tyngre att läsa. :S

Hoppas att du får en bra dag och att det kanske inte regnar lika mycket på dig
som det kommer att göra på mig när jag går till skolan! :(

Tur att jag har lagat mina regnbyxor iallafall! ;)

Ha det bäst!!

Tjing!

P.S. Om en vecka sitter jag på planet ner till Skåne!!!:D D.S.


Så här vill jag ju att hösten ska vara! ;)

Fick den här länken av min väninna som hade fått den av sin väninna!;

TÄNKVÄRT!



Kommentarer
Postat av: Liw

MM, vi verkar inte vara ensamma, många som är "gråa" idag som det verkar :(



stor kram!

2009-11-02 @ 14:57:32
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag känner mig åxå less idag....



Men i morgon är det en ny dag....



Kram vännen

2009-11-02 @ 18:44:01
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Pia

God Morgon!



Håll i hatten nu är jag här i gen!

Hur är det i dag min vän?



Tack för dina varma kommentarer hos mig!

Kram

2009-11-03 @ 08:05:00
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0