Jag blir så irriterad på mig själv! :/

Varför ska jag inte kunna bruka allvar och göra det jag ska utan istället vara inloggad
på t.ex. Facebook och inte skriva min uppsats. :s

Nu har jag iallafall börjat! :)

Maken ringde lite tidigare idag och berättade att han har tagit ledigt imorgon. :)
Han ville dels hjälpa mig att bli klar med det jag inte orkat göra. :)
Och sen ville han att vi skulle ha tid att umgås. :)
Älskar dig M av hela mitt hjärta! :)



Hittade den här fina bilden på nätet! :)

Fast klockan bara är 14.00 ungefär så är det redan skumt ute tycker jag. :(

Hoppas på att vi kanske kan få lite snö även här nere! :)

Ha en bra dag!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, känner igen det där. Det är ibland så svårt att sätta igång. Men bra att du är igång nu.

2009-11-11 @ 15:36:37
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Pia

Nu är du i gång och det kommer gå kanon!

Mysigt att maken är ledig i dag,det kallas kärlek! Det är ni värda!



Torsdagskram Pia

2009-11-12 @ 09:01:18
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0