Idag är det en ny dag!


Mina stövlar! :)

Idag är det en ny dag! Och jag har börjat den bättre idag än igår! :)

Har tvättat en maskin tvätt och hängt upp den och lagt in en ny maskin. :)

Har även ställt in en blomma som jag fick av min syster i somras för att den ska gå i ide. ;)

Har plockat undan den rena disken från diskbänken och lagt den smutsiga i blöt.

Ska strax äta lunch och efter lunchen ska jag ringa två viktiga samtal!

Tänkte även ta på mig mina stövlar och gå ut och kratta lite löv.

Ska även läsa en eller två uppsatser idag!

Hoppas att du har en bra dag?

Som min väninna P sa "det är en SUPERDAG idag". ;)

Ha det bäst!

Tjing!


Älskar den här bilden! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Bravo!!

Jag visste att att vi kunde hjälpa varandra! Det här kommer att gå kanon ska du se!!



Varm kram

2009-11-17 @ 12:43:09
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Tuva

Å va fina stövlar! :)

2009-11-17 @ 15:59:06
Postat av: Anonym

Du har en award att hämta hos mig! :))

2009-11-18 @ 09:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0