Borde packa men jag är helt handlingsförlamad! :/

Imorgon kl 13.35 lyfter planet mot Bromma.
Väl framme där har jag en dryg halvtimme
innan nästa plan lyfter mot Sturup!
Enligt planerna är jag framme på Sturup 16.20.
Min lillasyster och mina söner ska hämta mig där! :D

Just nu borde jag packa men jag är helt handlingsförlamad! :(
Resfebern har slagit till "bigtime".


Jag känner mig som en havssköldpadda som svävar runt i havet! :p

Tror att jag måste logga ut från datorn och ta mig i kragen och packa!

Mitt pass som är min enda legitimation har varit på villovägar i någon vecka.
Men idag när jag verkligen funderade vars jag hade lagt det kom jag på var.
Och mycket riktigt så fanns det där jag trodde att det var. :D

För er som har läst min blogg ett tag så vet ni att jag och H var ute och plockade svamp m.m. i höstas.
Vi torkade bl.a. kantareller och enbär. Nu är mina torkade kantareller spårlöst försvunna! :/

Hoppas att du har haft en bra dag och en bra helg!

Jag har gjort två saker i helgen! Jobbat och sovit!

Ha det bäst!

Tjing!




Kommentarer
Postat av: Pia

God Morgon!

För visst är det en god morgon idag?? Du är ju på väg hem vännen!! Så kul!



Tänker på dig extra mycket i dag,varm kram från mig!

2009-11-09 @ 09:08:49
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0