Blev inspirerad av H! :)

Varje dag så läser jag några olika bloggar.
Bl.a. min vännina H:s blogg.
Precis som jag så tycker hon om att fixa och trixa i köket. :)
Här om dagen skrev hon att hon hade gjort glögg.
Jag tyckte att det lät spännande så jag har bestämt mig för att testa jag oxå. :)

Fick nämligen ett jätte sött rött vin av min farbror som de hade köpt fel av misstag.
Det kanske skulle kunna passa bra som glögg?

Annars så tänkte jag försöka fixa och plocka undan lite här hemma.
Solen skiner på mig idag! :)
Men det blåser en del så jag vet inte om jag kommer att ta mig ut ändå. :/

Ska självklart oxå förbereda mig inför mitt handledningsseminarie
som jag ska ha imorgon. :/

Hoppas att du har en bra dag idag?

Ha det bäst!

Tjing!


Hemgjord glögg! :)
(lånad på nätet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0