Viktiga samtal!

Nu har jag sagt upp vårt internetabonemang, ringt Radiotjänst och sagt upp elen. :) Nu måste jag även fixa med adressändringen.

Det är så himla mycket att fixa med innan man ska flytta. :S

Känns som om det aldrig tar slut.

Igår fick vi sålt ytterliggare en sak, barnmatstolen. :)

Ska jag orka sätta ut kläderna på Blocket eller ska jag bara lämna dem på Myrorna?

Vet inte om jag orkar fixa och dona med allt men samtidigt behöver vi pengarna. :S

Jag hoppas att jag hinner med allt innan det är dax att flytta.

"You make me spinn right round and round, like a record baby round, round...."

Nu ska jag snart ge mig iväg och träna lite spinning och efteråt blir det ångbastu. :)

Ha det bäst!

Tjing!


YES!!!! Våren är här och snart blir det sommar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0