Sommar?


Mina fina skor som jag köpte förra året men nästan inte använt.

Det är varmt idag men ändå inte. Det har regnat under natten eller tidiga morgonen då det var blött på marken nu på morgonen.

Jag sitter i skolan och skriver det här inlägget. Ska försöka göra en rest från en tidigare kurs som jag inte orkat göra innan. :(

Annars så bjuder dagen på repetioner inför konserten i nästa vecka.

Jag vill ha sommar men ändå inte, jag gillar sommaren men har lite för mycket att göra innan "sommarlovet" så jag börjar få lite panik. :S

Får nog göra en "att göra lista" och bocka av sakerna efter hand.

Hur har du det i ditt liv just nu? Bra hoppas jag! ;)

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Helena

dom va jättefina! Har du kommenterat i min blogg under mitt namn? :P

2009-05-26 @ 10:59:11
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Supersöta skor! Lycka till med repetitionerna!

2009-05-26 @ 14:36:42
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: krila n

du... dom kan du ha till din jeanskjol, snyggt!

2009-05-26 @ 22:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0