Ny vecka nya utmaningar!

 
Vackar vårblommor som sönerna tyckte jag skulle fota på väg till skolan. :)

Oj, oj, oj! ;) Gårdagen var kul men tröttsam. Men nu har jag gjort det jag funderat över i flera år. Känns bra. :)

Idag håller jag på att jobbar med ett körarr som jag ska lära ut till mina klasskamrater. Det är en fyrstämmig vårsång som heter "Vår och höst". Det är en tysk folkvisa från början.

Annars så har jag lite för mycket att göra känner jag. Om en vecka har jag musikteoritenta. :S

Vi flyttar om ca 6 veckor och allt ska packas.

Hoppas att du kommer att få en bra dag och en fin vecka!

Ha det bäst!

Tjing!

P.S. Tack till alla er som har önskat mig lycka till när jag var på audition igår! :) <3 D.S.


    Vackra tulpaner som växer i rabatterna på området där jag bor! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

God morgon min sköna!

Glöm inte bort att andas och njuta lite när det är mycket som ska fixas.

Vill inte att du ska känna dig sliten....det kommer gå bra! Finns här och stöttar dig! :)



Lycka till idag,kram

2009-05-04 @ 10:27:05
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0