Känner mig som om jag var i koma! :S

Har jobbat natt i helgen. Ingen bra idé om man har tenta imorgon. :(

Men vad ska man göra om man har dåligt med pengar?

Jag har iallafall inte orkat blogga något de senaste dagarna. I fredags kväll var jag med i en performance nere på stan. Det var jätte kul! :)

Vid kvart över åtta cyklade jag till jobbet för att börja jobba där vid nio. Jobbade tills kl 7 och sen cyklade jag hem. Sov några timmar.

Började jobba kl 21 igår och jobbade tills kl 7 i morse. Sov 4 timmar när jag kom hem och nu har jag pluggat några timmar.

Att jobba natt är inget för mig! :S

Tror inte att jag kommer att klara tentan i musikteori imorgon men jag ska iallafall göra ett gott försök. Fick tillbaka min musikhistoritenta i fredags och den klarade jag inte så det blir omtenta den 29/5. :S

Tyvärr har jag inget vidare fokus just nu, dels pga att vi ska flytta om ca 1 månad och pga att jag fick reda på att jag inte får några pengar från CSN i höst. :(

Jag har iallafall cyklat ca 2 mil i helgen. Cyklade fram och tillbaka till jobbet både i fredag, lördags och idag. :)

Känner mig ganska nöjd, men jag är missnöjd med att jag inte hunnit plugga så mycket som jag borde. :(

Hoppas att du har haft en bra helg?!

Ha det bäst!

Tjing!

  
Vårblommor! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vilka vackra vårblommor. Hoppas det ordnar sig och lycka till med flytten!

2009-05-10 @ 18:52:57
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Pia

Tack snälla fina du för dina gulliga kommentarer hos mig,det värmer ska du veta!



Kram

2009-05-12 @ 09:08:38
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Pia

Har gjort om lite på min blogg,titta gärna in!



Kram

2009-05-12 @ 16:21:26
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0