Helgen är här! :)


      Sadelskydd! :)

När jag kom till Universitetet igår satt det gröna sadelskydd på flera av cyklarna som stod parkerade. Blev nyfiken och gick fram och kollade. Tog en bild, den ni ser ovanför! :)

Varför ska det vara så svårt att leva i nuet? Om jag inte oroar mig inför framtiden så går jag och ältar det som redan har hänt.  :( BLÄ!!!!

Det måste bli ett slut med det NU!!!!

Idag är det fredag och K fyller år. :) Grattis gumman! Välkommen till 30+! ;) Hela familjen är bjudna på grillfest hos henne i kväll! :)

Hade tänkt att jag skulle hinna med en sväng till Iksu idag. Tänkte styrketräna och köra spinning.

Stegräknaren slutade på 12 696 steg igår, 6918 snabba. Mycket nöjd! Vikten idag var 84,9 kg, första gången på väldigt länge som jag väger under 85 kg. :)

Hoppas att du får en bra fredag och en underbar helg!

Ha det bäst!

Tjing!

                      
Jag är medveten om att det inte är påsk men jag tyckte kycklingen var så söt att jag ville ha med den en gång till! ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

hoppas ni får kul! Och hälsa K grattis från mej!

2009-05-15 @ 10:13:29
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0