En kaotisk dag som slutade ganska bra!


Trodde att jag skulle fara på skolan idag och lära ut en fyrstämmig sång till mina klasskamrater men istället fick jag sitta på akuten med storebror som hade ramlat på skolgården och slagit sig i huvudet. :(

Den förmodade hjärnskakningen var nog inte det men han kräktes iallafall två gånger idag och mådde inget vidare. Men vi blev hemskickade efter 2 timmar på akuten.

Han mår bra nu och har ätit och verkar som vanligt.

Ska väcka honom innan jag går och lägger mig om han inte varit upp på toa innan dess. Bara för att kolla att allt är bra.


Sonens tatuering som han valde hos doktorn. ;)

Annars så är allt bara bra. Har skickat iväg en stipendieansökan idag till Lärarförbundet. :S Så nu får jag vänta på och se om jag får några pengar av dem så att jag kan åka till Nya Zeland i höst.

Ska ta och koka mig lite kaffe och äta lite rabarberkaka med vaniljsås. ;)

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Men oj oj stackars storebror!! Hoppas han är okey i dag...



Han inte titta in här i går kväll,sorry....jag var för trött helt enklet....



Håller tummarna för att du ska kunna resa i höst!



Hoppas din dag i dag blir lugn! Kram kram

2009-05-05 @ 06:53:12
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0