Det löser sig...

Det är mycket nu och jag känner en inre stress som jag är medveten om inte är bra varken för mig eller min omgivning. :( Fick tillbaka min musikteoritenta idag som jag som jag misstänkte fick U på. :( Så nu har jag en omtenta den 29/5 i musikhistoria och en omtenta den 1/6 i musikteori. :S

Dock fick maken sin lönespec idag och det ser lovande ut för vår ekonomi. :)

Jag sitter på jobbet och skriver det här inlägget då de ringde idag och undrade om jag kunde jobba natt. Tyvärr så behövs pengarna så jag sa att det gick bra. Kommer kännas skönt i slutet på juni när pengarna kommer. :)

Så det kanske blir som Timbuktu säger i sin låt. "Det löser sig..."


Om jag ska orka med de här sista två veckorna på terminen så måste jag nog tänka så.

Hoppas att du har haft en bra dag?

Min har varit helt ok!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Helena

Självklart kommer det lösa sej!

2009-05-21 @ 09:04:39
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: Pia

Det löser sej!

Kram

2009-05-22 @ 07:19:12
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0