Dagen efter dagen före!

Igår fyllde jag år. Jag är nu närmare 40 än 30 vilket känns lite konstigt men ändå ganska ok.

Firade med min lilla familj, maken, sönerna och jag.

Vi åt grillspett med potatissallad och marängtårta med grädde och färska jordgubbar till efterrätt. MUMS!!

      
Min marängtårta igår, gjorde bara en liten då det bara var jag och maken som åt! :)

De var bara två personer som ringde och grattade mig igår. Det var min farmor och min pappa. Varken mamma, bror eller syster ringde. Syrran och morsan skickade ett sms och brorsan skickade ett i morse och bad om ursäkt att han glömde mig igår.

Är det 2009 års fenomen att man skickar ett sms istället för att ta sig tid att ringa??? Jag blev uppriktigt sagt ledsen över det!! :(

Men min älskade "lilla" K firade mig med bulle och äppelkaka (med svenska flaggan och ett litet ljus) och vaniljsås på skolan igår. :) Det är vad jag kallar kärlek!!!! :D Tack K du är en ängel! ;)

Idag är det mer repetioner inför konserten i nästa vecka och plugg inför omtentan imorgon. :S Ska även gå till Blodcentralen och lämna "blodplasma" idag oxå. :)

Min dag igår var helt ok men jag känner mig lite besviken. Är det fel av mig att vara ledsen och besviken?! Vad tycker du?

Hoppas att du får en bra dag idag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Nej vet du vad jag hade oxå blivit ledsen och besviken!! Även om man är vuxen så vill man bli i hågkommen på sin dag! Ett telefonsamtal betyder så mycket!!!



Tänker på dig och skickar massor av possetiv energi och grattis kramar (igen) till dig!//Pia

2009-05-28 @ 08:51:51
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Helena

Nej det är helt rätt. Man borde ringa, kanske skicka ett kort! Inte för att jag gör det varje gång.. Men jag brukar ringa... Om jag är säker, och inte bara såg nått på facebook.. Som igår :P

2009-05-28 @ 11:35:11
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0