Varför???

Dagen idag har varit sisådär! :( Lektionen gick inget vidare men jag är hyffsat nöjd ändå.

På lunchen idag var Abalone Dots på Campus och spelade!!! ME LIKE!!! <3



Abalone Dots har vunnit musikbranschens mest prestigefulla pris: en GRAMMIS för Årets Folkmusik/Visa.

Efter skolan träffade jag några som jag läste en kurs med innan och vi satt och pratade en stund. Nu håller jag på och ordna lite för att maken och jag ska äta lite senare.

Har lite begynnande huvudvärk och känner mig allmänt risig. :( Och jag som planerade att gå och lyssna på mina klasskompisar som spelar på NH i kväll. :( Får väl se om jag kan "bota" kroppen med lite rödvin och ett varmt bad. ;)

Hoppas att du får en skön kväll!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0