Självmedicinering! :)

Igår lyckades jag spilla kokhett vatten på min ena fot, det gjorde fruktansvärt ont men jag tog inte så mycket notis av det. När jag tog av mig strumpan såg jag att jag hade fått en brännblåsa på foten. :( Tog ett blad från min aloevera kaktus och tryckte ut lite "gele" och smörjde in brännblåsan. Det svalkade skönt och idag tycker jag att blåsan ser mycket bättre ut. :)


Aloevera kaktus                  Min vackra fot! ;)

Just nu sitter jag i datasalen och skriver. Börjar inte förrän kl 10 idag. :) Vi ska öva på en Stewie Wonder låt som heter "Wish". :)

Annars så har jag tänkt att gå hem efter lunch ungefär och STÄDA!!!!

Vi har några minusgrader, klarblå himmel och sol hos oss idag! :) Kallt men väldigt mycket vår ändå. Såg att vårblommorna börjar titta upp ur rabatten där hemma utanför huset oxå. :D Det blir nog vår i år oxå. ;)

Ha det bäst!

Tjing!


En fröjd för ögat! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Men AJ som sjutton!!!!

Aloe vera hjälper,bra att du tog på det!



Du är alltid så gullig Annika,det ska bli så kul att få träffa dig!

Tack för dina fina kommentarer!

Kram

2009-03-25 @ 09:54:32
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Åh nej, stackars dig! Hur är det med foten idag?

2009-03-25 @ 18:57:20
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej,tittar in för att se hur det är med foten??



Hoppas det är bättre??!!



Kram

2009-03-25 @ 19:05:54
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0