Min stora kille har tappat sin första tand! :)

Snacka om att storebror var stolt när han kom till mig och visade den lilla tanden som han hade tappat. :) Den har varit lös ett bra tag nu och idag trillade den ut. :)

Jag är som ni vet hemma med sönerna idag och som det ser ut just nu kommer jag iallafall att vara hemma med storebror imorgon oxå. Han har inte ätit någon lunch och är väldigt blek och mår nog inte särskillt bra. :(

Jag har en bulldeg på jäsning som jag blandade ihop när sönerna sov "middag" innan. :)

Det ska bli kanelbullar är det tänkt. Bildbevis kommer lite senare när bullarna är klara. ;)

Annars så händer det inte så mycket här hemma idag. Vi har en lugn dag tillsammans och just nu kollar de på Barnkanalen.

Hoppas att du har det bra!?

Tjing!


Tror att jag ska ta och göra lite smoothie lite senare. :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Wow det är så coolt när de tappar tänder för första ggn! Stora pojken!!



"Hörre du har du satt på kaffet"? Kan ej motstå nybakade bullar....är på väg :-)



Skönt att du fick sova i natt!

Tack gulliga du för kommentaren i min blogg,kram till dig

2009-03-18 @ 15:39:32
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0