Min dag idag har varit helt ok :)

Började dagen med min sedvanliga fiberhavregrynsgröt med kardemumma, kanel, lågkalori äppelmos och mellanmjölk! MUMS!!

Gick till skolan och dagis och lämnade mina söner. Sedan tog jag en promenad till Iksu där jag körde 35 min på Crosstrainern och sen gjorde jag 100 situps på Pilatesbollen för att avsluta med stretching. :)

Efter träningen gick jag ner och duschade och bastade. :) Hade med mig två polarkakor med bregott, skinka och alfalfagroddar och åt oxå en banan.

Sen gick jag iväg till skolan för att ha Musikteori och Sånglektion. Till lunch åt jag korvgryta med knäckebröd och smör. :)

Som mellanmål åt jag en banan och ett päron.

Sen for vi och handlade med barnen på Ica Maxi.

Väl hemma igen lagade jag lite mat, till maken och grabbarna gjorde jag pommes och hamburgare (utan bröd).

Själv åt jag ugnsbakad laxfilé med honung, citron och ingefärs glace med helstekta honungs och timjan glacerade champinjoner samt fullkornsbulgur med broccoli och turkisk yogurth med thai sweet chili sås. MUMS!!!! Till detta drack jag Loka Smultron/citron. :)


MUMS är nog det enda jag kan säga, blev inte alls ledsen att jag inte åt hamburgare med pommes. ;)

Hoppas att du har haft en bra dag!?

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0