Lite mer om mig! ;)

1. Fyra TV program jag brukar se:
- Grey´s Anatomy
- Du är vad du äter
- Men in threes
- MELODIFESTIVALEN

2. Fyra saker jag gjorde igår:
- Broderade
- SOV!!
- Bloggade
- Lagade mat

3. Fyra saker jag längtar till :
- Våren
- Sommar
- Då jag är färdig lärare
- När jag väger under 80 kilo

4. Fyra saker som står på min önskelista:
- Att jag får träna och äta rätt och må bra
- Att mina nära och kära får var friska
- Att jag ska hitta ett bra jobb som färdig lärare
- Att jag ska få bra självkänsla 

5. Fyra saker jag tycker om att göra:
- Musicera
- Handarbeta
- Umgås med familj och vänner
- Laga mat

6. Fyra saker jag avskyr:
- Avundsjuka
- Falskhet
- Ont om pengar
- Orättvisa

7. Fyra saker jag åt igår:
- Havregrynsgröt
- Korvgryta
- Grov bulle med skinka
- Frukt

8. Fyra bloggar jag utmanar:
* de som vill, vågar & kan

Kommentarer
Postat av: Pia

Kul att du antog utmaningen!

Hoppas allt är väl med dig i dag,kram från mig

2009-03-06 @ 09:51:01
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0