In the mood! ;)

Försöker komma i "form" för att gå till NH och lyssna på mina klasskompisar som ska spela där i kväll. :) Det går ganska bra. :)

Vad ska du göra i kväll? Sova? :p

Ha det bäst!

Tjing!


Kvällens middag! :)

I kväll blev det älgfilé med vitlökssmör, klyftpotatis, frästa färska champinjoner och squash. Drack ett glas rött vin till maten. MUMS! Efter maten drack jag lite kaffe och åt en halv arakksboll. MUMS! ;) Nu har jag druckit lite mer kaffe och druckit turkiskpepparshot. MUMS!!!


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej hej!

Skönt att du känner dig nöjd med körsången!

Jag gillar oxå Abalone Dots,kul!!

Blev det någon sväng för att lyssna på dina klasskompisar?

Du den där maten såg mumsig ut! Som vanligt hehe

Vi åt Potatisgratäng,rostbiff,rödvinssås och en fräsch sallad till...det satt oxå fint!

Hoppas din lördag blir bra,vad jag ska hitta på kan du läsa i min blogg om du vill!

Kram fina du!

2009-03-14 @ 07:43:53
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Helena

Vi solade, handlade, städade och lagade mat.. Sen såg vi lets dance och åt en apelsin. Sen somnade jag, så då gick vi isäng på riktigt, kanske vid elva :) Bara villa, volvo och vovve som fattas :)

2009-03-14 @ 11:03:09
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej kolla gärna om min blogg,jag har gjort om lite...



Önskar dig en bra Söndag! KRSAM

2009-03-15 @ 11:12:24
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0