Idag känner jag mig som en pensionär i kroppen :(

Fick även sovmorgon idag igen då maken inte kunde somna om igen. Bra för mig men mindre bra för honom.

När jag väl gick upp vid 10 tiden mådde jag inget vidare och jag känner mig öm i hela kroppen. :( Hade även värsta whiskeyrösten trots att jag varit nykter hela helgen.

Det blir inte många knop för mig idag. Trist med tanke på att solen lyser från en klarblå himmel. Innan solen hann komma till balkongen visade termometern ca - 10 grader men nu är den på väg mot plusgrader. :)

Maken och sönerna ska förmodligen ut och åka skridskor även idag. Men först vill maken titta klart på Vasaloppet.

Hoppas att du har en bra dag idag!

Min lär jag nog tillbringa i soffan tittandes på tv och broderandes på min korsstygnstavla i svart aidaväv broderandes en gul ros. :) Eller framför datorn eller i sängen. :(

Vi lyckades städa grabbarnas rum igår. :) Mycket skönt att det är gjort. :)

Ha det bäst!

Tjing!


Trots att jag tagit mina brustabletter känner jag mig sämre idag. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0