Huvva vad jag är less på mig själv. :(

Har ingen ork, har ingen motivation. :( Är glad att jag över huvudtaget tar mig upp ur sängen på morgonen. :S

Sitter på skolan i en datasal och surfar lite. Börjar inte skolan förrän 10.15 idag. :D

Fick just reda på att de ska ha en lektion här om ca 10 min i den här salen så då blir jag utslängd. :( Glömde mitt paserkort hemma så jag hoppas att jag hittar någon som kan släppa in mig i en musiksal lite senare.

Kanske lika bra att jag inte kan sitta här mycket längre så att jag får något vettigt gjort. Ska ta och försöka spela lite innan det är dax att ha lektion lite senare. Och kaffe måste jag ju ha oxå. ;)

Hoppas att du har en bra dag idag!? Här har det snöat en massa men det är inte så kallt så snön är jätteblöt och tung. :(

Jag ska ta och gå tillbaka till "verkligheten". Ha det så bra så kanske vi ses i cyberspace! ;)

Tjing!


Jag vill ha sommar och värme!!!!!


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej såg att du tittat in för att se om jag uppdaterat min blogg,nu har jag gjort det...

kram

2009-03-03 @ 14:17:00
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Helena

Gumman! Det regnar ju på sommaren med! Hör du inte hur fåglarna sjunger och ser du inte hur solen lyser där bakom?

2009-03-04 @ 08:02:24
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: Pia

Godmorgon,tittar in för att kolla hur det är med dig?

Hoppas av hela mitt hjärta att du mår bättre i dag!

Kvittrar fåglarna hos dig med?

Finns här för dig,kram kram

2009-03-04 @ 08:35:32
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0