Det blir inte alltid som man har tänkt sig! :(

I kväll har jag som bekant varit på syjunta och det var min tur att ha med mig fika. Insåg när jag packade ner allt jag skulle ha med mig att jag hade bakat och gjort likadant fika den här gången som förra gången jag hade fika. Men det blev väl mottaget den här gången oxå. :)


Här får ni en bild på mina kanel och vaniljbullar som jag bjöd på ikväll! :)

Något som dock inte var fullt lika trevligt var den huvudvärk som jag har haft större delen av kvällen men som jag hoppas har bestämt sig för att försvinna nu då jag snart har för avsikt att gå och lägga mig.

Det är nämligen så att jag ska jobba imorgon. Blev uppringd av en kollega tidigare i kväll som undrade om jag hade möjlighet att jobba imorgon 9-18. Efter lite funderingar och prat med maken bestämde jag mig för att jag skulle jobba.

Så från att jag skulle ha en lugn helg så kommer jag nu att jobba imorgon 9-18 och på lördag natt 21-07. Det passar mig väldigt bra då jag i slutet av april kommer att få väldigt lite i studiemedel.

Hoppas att ni har haft en bra kväll!

Ha det bäst!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Pia

Tittar in för att önska dig en bra fredag,hoppas huvudet mår bättre i dag?!



Min dag började illa,kolla in min blogg så får du se...



Skönt att få in lite pengar...



Kram

2009-03-20 @ 08:43:24
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Pia

Hej!

Du har en utmärkelse att hämta på min blogg!!

2009-03-20 @ 16:10:39
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Smarriga bullarna ser ut! krya på dig, hoppas huvudvärken ger med sig.

2009-03-20 @ 18:03:35
URL: http://halsowannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0