Dagen idag blev en bra dag! :)

Idag fick jag sovmorgon igen. :) Tack M du är sååå snäll! :)

Har putsat fönstrena i köket idag och bytt gardiner. :) Så nu har jag mina "vårgardiner" i köket igen. :)

Så även om det har snöat idag så är det iallafall lite mera vår i mitt kök. Har även städat fönsterkarmarna i köket och i sovrummet och gett blommorna en dusch i badkaret. Lillebror tyckte det var hemskt roligt att blommorna fick duscha. :)

Till middag idag blev det pizza som jag gjorde själv på fullkornsvetemjöl. Blandade tomatpuré med vatten och kryddor och hade på 17% riven ost och rökt skinka och tonfisk. På en liten bit till mig själv hade jag även vitlöksfyllda gröna oliver. MUMS!! Hade gjort egen pizzasallad.

Till lunchen åt jag rester, gjorde en räkfond här om dagen och i veckan gjorde jag en grönsakssoppa av fonden. Så till lunch idag åt jag av soppan.

Annars så har jag plockat och städat lite här hemma idag. Känns så skönt! :)

Hoppas att du oxå har haft det bra!

Tjing!


Nu är mina "vårgardiner" uppe! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh vad fint du gjort!!



Här har vi oxå städat i dag,det var välbehövligt som du vet så har vi ju skjutit upp det flera ggr så det känns extra skönt att det äntligen är gjort!



Våren är på gång nu ska du se,om inte så får du soliga kramar från mig! :)

2009-03-29 @ 21:01:41
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Krillan

så fint :)

2009-03-30 @ 00:08:41
Postat av: Sofia

Åh va fint! Verkligen vårigt!

2009-03-30 @ 22:04:09
URL: http://halsowannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0